Bedrijfsruimte verkopenÖ

Als actieve NVM makelaar bent u bij B&L Makelaars aan het juiste adres voor de verkoop van uw Vastgoed in de regio.

Effectieve aanpak

Allereerst heeft u een geheel vrijblijvend gesprek met ťťn van onze deskundige makelaars. In dit gesprek krijgt u een professioneel advies omtrent:

  • Vraagprijs
  • Te verwachten opbrengst
  • Optimale verkoopstrategie
  • Fiscale & financiŽle adviezen

Vervolg traject

Onze actieve marktbenadering verzekert u van de hoogste mogelijke opbrengst. Wij bieden uw pand te koop aan onder andere via:

  • Diverse Social Media bronnen
  • Uitgebreide en een tot in de puntjes verzorgde presentatie op diverse websites (bijv. Funda in Business)
  • Full colour (digitale) verkoopbrochure
  • Effectieve advertenties in plaatselijke en, indien gewenst, in landelijke media
  • Plaatsen we een opvallend te koop bord
  • Sturen we een gerichte mailing naar de diverse potentiŽle doelgroepen

En:

  • Wij leiden diverse potentiŽle gegadigden rond
  • Voeren namens u de onderhandelingen
  • Zorgen voor de juiste contractuele afhandeling bij de notaris
  • Aftersales

Kortom een compleet verkooppakket van A tot Zonder Zorgen

Wilt u uitvoerig en gedetailleerd weten wat B&L Makelaars allemaal bij verkoop voor u kan betekenen? Neem vandaag nog contact met ons op. Eťn van onze makelaars komt dan geheel vrijblijvend bij u langs.

Bedrijfsruimte aankopenÖ

Bij de aankoop van uw bedrijfspand wordt u goed en vakkundig geadviseerd door ťťn van onze makelaars, waarbij specifieke wensen goed worden geÔnventariseerd. Hierbij kunt u vertrouwen op deskundigheid in bouwkundige-, financiŽle-, en juridische zaken

In 6 stappen naar uw nieuwe bedrijfspand

  • In een persoonlijk gesprek gaan wij uw wensen inventariseren
  • Uw nieuwe bedrijfspand gevonden: wij gaan met u mee naar de aankoopbezichtiging voor de verdere advisering
  • Advisering: op basis van o.a. recente transactiegegevens, de bouwkundige staat, evt. financiŽle status van Vereniging van Eigenaars (indien van toepassing), bestemmingsplannen, etc., bepalen we de waarde van het betreffende object en geven u advies
  • Onderhandeling: in nauw overleg met u bepalen wij de onderhandelingsstrategie. Alles is er op gericht om het pand voor de scherpst mogelijke prijs en tegen de beste condities aan te kopen
  • Juridische afwikkeling: op basis van de gemaakte afspraken wordt vervolgens (via de notaris) een koopcontract opgesteld en beoordelen wij de uiteindelijke akte van levering en de nota van afrekening voor u
  • Aftersales: vanzelfsprekend staan wij u ook na de aankoop van uw nieuwe pand met raad en daad terzijde

Bedrijfsruimte verhurenÖ

Als actieve NVM makelaar bent u bij B&L Makelaars aan het juiste adres voor de verhuur van uw Vastgoed in de regio.

Effectieve aanpak

Allereerst heeft u een geheel vrijblijvend gesprek met ťťn van onze deskundige makelaars. In dit gesprek krijgt u een professioneel advies omtrent:

  • Vraaghuurprijs
  • Te verwachten opbrengst
  • Optimale verhuurstrategie
  • Fiscale & financiŽle adviezen

Vervolg traject

Onze actieve marktbenadering verzekert u van de hoogste mogelijke opbrengst

Wij bieden uw pand te huur aan onder andere via:

  • Diverse Social Media bronnen
  • Uitgebreide en een tot in de puntjes verzorgde presentatie op diverse websites (bijv. Funda in Business)
  • Full colour (digitale) verhuurbrochure
  • Effectieve advertenties in plaatselijke en, indien gewenst, landelijke media
  • Plaatsen we een opvallend te huur bord
  • Sturen we een gerichte mailing naar de diverse potentiŽle doelgroepen
  • Wij leiden diverse potentiŽle gegadigden rond
  • Wij checken de kredietwaardigheid van de huurder
  • Voeren namens u de onderhandelingen
  • Stellen het huurcontract op
  • Aftersales
Bedrijfsruimte aanhurenÖ

Bij de aanhuur van uw bedrijfspand wordt u goed en vakkundig geadviseerd door ťťn van onze makelaars, waarbij specifieke wensen goed worden geÔnventariseerd. Hierbij kunt u vertrouwen op deskundigheid in bouwkundige-, financiŽle-, en juridische zaken

In 6 stappen naar uw nieuwe bedrijfspand

  • Inventariseren wensen
  • In een persoonlijk gesprek gaan wij uw wensen inventariseren
  • Uw nieuwe bedrijfspand gevonden: wij gaan met u mee naar diverse bezichtigingen voor de verdere advisering
  • Advisering: op basis van o.a. recente transactiegegevens, de bouwkundige staat, evt. financiŽle status van Vereniging van Eigenaars (indien van toepassing), bestemmingsplannen, etc., bepalen we de waarde van het betreffende object en geven u advies
  • Onderhandeling: in nauw overleg met u bepalen wij de onderhandelingsstrategie. Alles is er op gericht om het pand voor de scherpst mogelijke prijs en tegen de beste condities aan te huren
  • Juridische afwikkeling: op basis van de gemaakte afspraken wordt vervolgens een huurcontract opgesteld en beoordelen wij het uiteindelijke contract en de bijbehorende financiŽn voor u
  • Aftersales: vanzelfsprekend staan wij u ook na de aanhuur van uw nieuwe pand met raad en daad terzijde

Wilt u uitvoerig en gedetailleerd weten wat B&L Makelaars allemaal bij de aanhuur van een bedrijfspand voor u kan betekenen? Neem vandaag nog contact met ons op. Eťn van onze makelaars komt dan geheel vrijblijvend bij u langs.

BedrijfstaxatieÖ

Het taxeren van bedrijfsonroerend goed is een specialisme binnen de makelaardij, waar wij als B&L Makelaars garant staan voor een objectieve en realistische taxatie van uw onroerend goed. Onze zeer uitgebreide rapporten voldoen aan de hoogste eisen en worden dan ook door iedere erkende geldverstrekkende instelling geaccepteerd. U bent hierdoor verzekerd van een objectieve en betrouwbare taxatie.

  • Wij taxeren binnen 48 uur (onder voorbehoud van toegankelijkheid van het te taxeren object)
  • Taxatierapport wordt binnen 5 werkdagen na opname verstuurd (onder voorbehoud van medewerking publieke diensten)
  • Tegen een scherp tarief

Een taxatierapport kan om diverse redenen noodzakelijk zijn waarbij u kunt denken aan:

  • Het financieren van een aangekocht bedrijfspand
  • Het financieren van een bedrijfspand
  • Het vestigen van een 2e hypotheek, bijv. in verband met een verbouwing
  • Het over sluiten van uw hypotheek naar een andere geldverstrekker
  • Het nemen van een aan- of verkoopbeslissing
  • Het bepalen van de WOZ-waarde als contrawaardering

Uw taxatieopdracht is bij ons in vertrouwde handen.